Tříkrálová sbírka

9. 1. 2021 měla proběhnout v naší obci tříkrálová sbírka. Bohužel z důvodů pandemie to je jinak. Koledníci vás letos nemohli navštívit.

Na obci je umístěna kasička, do které můžete až do 24. ledna 2021 jakoukoliv částkou přispět.

Případně zaslat peníze na účet sbírky, uvedený na letáku (klikněte pro zvětšení obrázku).

Děkujeme za podporu a štědrost.

Jen samé dobré zprávy, zdraví a pohodu

Vám přejí

Hana Ježková, starostka

zastupitelé a zaměstnanci obce Sedloňov

Adventní věnec

Čas oslavy života, čas setkávání, čas dokončování věcí, čas odpouštění. Pro mnohé z nás období předvánočního shonu, nakupování, chystání, uklízení, pečení…Zároveň se blíží čas vánoční s velkou magickou mocí a blíží se i konec roku.

Letošní advent tady u nás v Sedloňově bude jiný. nemůžeme uskutečnit tradiční setkání s rozsvěcením vánočního stromu, které bylo pro nás vždy příjemně stráveným časem. nemůžeme uskutečnit ani mikulášskou besídku, na kterou jsme se společně s dětmi také těšili….

Přesto všechno věříme, že celý advent, vánoce i začátek roku, i když bude jiný než v předchozích letech, prožijete v radosti, pohodě a hlavně ve zdraví!

To vám všem s celého srdce přejí všichni zastupitelé a zaměstnanci naší obce

Organizační opatření

V souvislosti s epidemiologickou situací v ČR spojenou s rozšířením onemocnění COVID-19 způsobeným novým koronavirem SARS-CoV-2 a dle úkolů uložených usnesením vlády České republiky č. 994, ze dne 8. října 2020, o přijetí krizového opatření vydává starostka obce Sedloňov.

ROZHODNUTÍ

o dočasném omezení úředních hodin Obecního úřadu v Sedloňově a úpravě způsobu vyřizování podání a omezení osobního kontaktu s klienty a chodu úřadu. S ohledem na usnesení vlády č. 994 ze dne 8. října 2020 bude od 12. října 2020 od 00:00 hodin do dne 25. října 2020 do 23:59 hodin pro veřejnost zavřeno mimo stanovené úřední hodiny.  

Úřední hodiny jsou stanoveny v tomto rozsahu:

Pondělí:     12.00 – 17.00 hod

středa:       12.00 – 17.00 hod

Klienti budou vpuštěni do budovy pouze s rouškou nebo jinou vhodnou ochranou dýchacích cest a podstoupí desinfekci a budou dodržovat rozestupy.

Doporučuje se využívat písemného, elektronického či telefonického kontaktu před osobním ve  všech případech, kdy je to možné.

EMAILEM:

  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

TELEFONICKY:

  • 494 660 345   kancelář úřadu
  • 724 179 126   starostka
  • 777 014 352   matrika, účetní

DATOVOU SCHRÁNKOU:  ratbt34

Oficiální informace k situaci na webu vlády